1 . Wat moet ik doen in geval van onvolkomendheden ?
2 . Ik heb een identiteitskaart, moet ik dan ook een visum kopen? Hoe lang moet mijn identiteitskaart geldig zijn?
3 . Hoe lang is het vliegen naar Turkije?
4 . Wat zijn de vluchttijden van mijn reservering?
5 . Mijn vluchttijden zijn gewijzigd, kan dat zomaar?
6 . Wanneer ontvang ik mijn tickets?
7 . Wat gebeurt er als mijn reis onverhoopt volgeboekt is?
8 . Hoe kan ik zien of een accommodatie die aangeboden wordt op internet ook daadwerkelijk beschikbaar is?
9 . Is de transfer van en naar mijn hotel inbegrepen?
10 . Wat zijn de transfertijden naar de verschillende bestemmingen?
11 . Met welke luchtvaartmaatschappij wordt er gevlogen?
12 . Hoe weet ik of de reis definitief is ingeboekt?
13 . Hoe kom ik aan mijn visum?
14 . Last-minute geboekt? Hoe gaat de betaling?

1 Wat moet ik doen in geval van onvolkomendheden ?
Indien u op uw bestemming een fout of onvolkomenheid constateert, dan dient u daar direct melding van te maken bij de verstrekker van de dienst (bijvoorbeeld het hotel), bij de reisleiding of bij de lokale vertegenwoordiger van de reisorganisatie. Als de tekortkoming ook dan nog niet binnen redelijke termijn tot tevredenheid is opgelost en afbreuk doet aan de kwaliteit van de reis en dus aanleiding geeft tot een klacht, dient u deze zo spoedig mogelijkschriftelijk te melden bij de reisleiding (klachtenrapport), of, indien dit onmogelijk is, bij de reisorganisator. Als een klacht niet bevredigend wordt opgelost, moet deze uiterlijk binnen een maand na terugkeer in Nederland schriftelijk en gemotiveerd worden ingediend bij het boekingskantoor. Klachten buiten deze termijn ingediend, worden door ons niet in behandeling genomen. Over smaak valt niet te twisten, klachten over maaltijden in uw accommodatie worden door ons dan ook niet in behandeling genomen.  
2 Ik heb een identiteitskaart, moet ik dan ook een visum kopen? Hoe lang moet mijn identiteitskaart geldig zijn?
Met een identiteitskaart bent u ook visumplichtig. Identiteitskaart dient 3 maanden na uitreis nog geldig te zijn. Het visum wordt op een apart inlegvel verstrekt. Deze moet u niet verliezen omdat dit bij uitreis getoond moet worden!  
3 Hoe lang is het vliegen naar Turkije?
Naar Antalya duurt de vlucht ca.3.45 uur. De bestemming Bodrum is ongeveer 3.15 uur vliegen. De heenvlucht lijkt volgens de bevestiging vaak langer te duren, en de terugvlucht slechts drie uur. Dit komt door het uur tijdsverschil met Turkije.  
4 Wat zijn de vluchttijden van mijn reservering?
Naar de vluchttijden kunt u informeren bij uw boeking. In principe weten de vliegtuigmaatschappijen dit ver van tevoren en maken ze deze gegevens bekend. Het kan echter wel zo zijn dat de vluchttijden voor vertrek gewijzigd worden. Dit omdat we gebruik maken van charters i.p.v. lijnvluchten. Deze charters hebben het recht om hun vluchten te wijzigen tot de dag van vertrek. Indien zich een vluchtwijziging voordoet, zullen we u zo spoedig mogelijk op de hoogte brengen. We kunnen echter niet aansprakelijk gesteld worden wanneer de vluchttijden voor u minder gunstig uitpakken: Dit beslist de vliegtuigmaatschappij en hierop hebben wij geen enkele invloed.  
5 Mijn vluchttijden zijn gewijzigd, kan dat zomaar?
U heeft bij ons een reis geboekt waarvan de vlucht wordt verzorgd door een chartermaatschappij. Dit betekent dat tijdens boeking een gepland vluchtschema kan worden opgevraagd. Alhoewel de vluchttijden in het ticket definitief zijn, kunnen tot en met de dag van vertrek onverwachte omstandigheden van technische of organisatorische aard aanleiding geven tot wijziging in vertrektijd, route luchtvaartmaatschappij, enzovoort. Wijzigingen c.q. vertragingen zijn veelal inherent aan charters en kunnen onder andere ontstaan door drukte in het luchtruim, technisch mankement aan het vliegtuig, enzovoort. Tevens willen wij u graag wijzen op de ANVR regel, dat de dag van de heenreis en de dag van de terugreis volledig meetellen als reisdagen, ongeacht de vertrektijden.  
6 Wanneer ontvang ik mijn tickets?
Tickets worden u ca. 7 dagen voor vertrek toegestuurd. Deze korte periode hanteren we, omdat we gebruik maken van chartervluchten, die het recht hebben hun vluchttijden te wijzigen. Als uw betaling tot 4 dagen voor vertrek niet bij ons binnen is, worden de tickets klaargelegd op de luchthaven. Hier zijn echter wel kosten aan verbonden (€7,50 per persoon). Als u bijvoorbeeld 2 dagen voor vertrek boekt, dient u de klaarlegkosten ook te voldoen.  
7 Wat gebeurt er als mijn reis onverhoopt volgeboekt is?
Het kan helaas voorkomen dat de door u gewenste reis onverhoopt volgeboekt is. Wij bieden u in dat geval een aantrekkelijk alternatief ter overweging aan. Natuurlijk bent u niet verplicht dit alternatief te accepteren.  
8 Hoe kan ik zien of een accommodatie die aangeboden wordt op internet ook daadwerkelijk beschikbaar is?
Op het moment dat u de door u gewenste vertrekdatum en tijdsduur kunt invullen, kunt u ervan uitgaan dat het hotel en de vlucht nog beschikbaar zijn. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat blijkt dat de geboekte reis niet meer beschikbaar is. In dat geval nemen wij direct contact met u op om naar een oplossing te zoeken.  
9 Is de transfer van en naar mijn hotel inbegrepen?
Ja, de transfer van en naar het hotel zijn bij de prijs inbegrepen. Bij aankomst op het vliegveld in Turkije wordt u opgewacht door onze lokale vertegenwoordiger die u naar uw hotel zal begeleiden.  
10 Wat zijn de transfertijden naar de verschillende bestemmingen?
Hieronder vindt u de aanvlieghavens voor de verschillende bestemmingen en de bijbehorende transfertijden: Aanvlieghaven ANTALYA Bestemmingen: Alanya transfertijd 2 uur Antalya transfertijd 25 min Belek transfertijd 35 min Kemer transfertijd 40 min Side transfertijd 1 uur Aanvlieghaven Dalaman bestemmingen: Marmaris transfertijd 1,5 uur Icmeler transfertijd 1,5 uur Aanvlieghaven Bodrum bestemmingen: Bodrum transfertijd 45 min Marmaris transfertijd 2,5 uur Icmeler transfertijd 2,5 uur Kusadasi transfertijd 2,5 uur  
11 Met welke luchtvaartmaatschappij wordt er gevlogen?
Er wordt met zowel Nederlandse als Turkse chartermaatschappijen, gevlogen, afhankelijk van de datum. Het is soms mogelijk om tegen een toeslag met een Nederlandse maatschappij te vliegen.  
12 Hoe weet ik of de reis definitief is ingeboekt?
  Zodra uw reis is ingeboekt krijgt u van ons een mail terug. Binnen 2 dagen ontvangt u per post een factuur van uw reis.  
13 Hoe kom ik aan mijn visum?
  Nederlandse Staatsburgers dienen in het bezit te zijn van een geldig Nederlands paspoort of Europees identiteitskaart, die nog 3 maanden na terugkomst geldig moeten zijn. Het visum wordt snel ter plaatse geregeld, deze krijgt u nog voor dat u naar de paspoortcontrole gaat. Het visum bedraagt $ 10.- per persoon (dit geldt ook voor ieder kind die in het paspoort van een van de ouders is bijgeschreven). Heeft u niet de Nederlandse nationaliteit, dan raden wij u aan om telefonisch contact op te nemen met het Turks Consulaat in Rotterdam, voor de benodigde reisdocumenten en eventuele visumvoorschriften, tel: 010-4132270. Natuurlijk kunt u ook informatie vragen bij één van onze medewerkers.  
14 Last-minute geboekt? Hoe gaat de betaling?
  Als u 6 weken voor vertrek een reis heeft ingeboekt, dient u het gehele bedrag in een keer over te maken. Dit kan op 3 manieren. 1. storting op ons giro rekeningnummer. 2. via telebankieren (spoedopdracht). 3. telefonische overmaking. Op de factuur die u thuis ontvangt vindt u ons rekeningnummer, hierop staat tevens een reserveringsnummer vermeld, die u als referentie erbij dient te vermelden. Via creditcard betalen is helaas niet mogelijk.